Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Томіліна А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Томіліна А. О. 
Готовність викладачів до використання інформаційних технологій при контролі й оцінюванні знань студентів з англійської мови [Електронний ресурс] / А. О. Томіліна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 20. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_20_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Томіліна А. О. 
Можливості розробок електронних освітніх ресурсів на базі електронної платформи Moodle під час навчання студентів іноземної мови [Електронний ресурс] / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 46. - С. 225-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_46_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Томіліна А. О. 
Дидактичні умови контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін при використанні інформаційних технологій [Електронний ресурс] / А. О. Томіліна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 29. - С. 482-488. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_29_91
Проведено теоретико-експериментальне дослідження дидактичних умов контролю та оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій. Уточнено сутність та структуру понять "контроль", "оцінювання", "інформаційні технології у навчанні". Теоретично обгрунтовано дидактичні умови контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій. Створено модель контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій з урахуванням дидактичних умов. За моделлю розроблено електронні навчальні курси з англійської та німецької мов і зарубіжної літератури та літератури Англії у межах електронної платформи MOODLE, на їх прикладі апробовано та доведено ефективність сукупності запропонованих дидактичних умов за показниками трудомісткості, успішності, валідності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 457.321 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Томіліна А. К. 
Методика управління витратами на підприємствах залізничного транспорту в умовах реформування галузі [Електронний ресурс] / А. К. Томіліна // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна "Проблеми економіки транспорту". - 2012. - Вип. 3. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2012_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.048 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Томіліна А. О. 
Використання платформи MOODLE як засобу інтенсифікації успішності студентів-філологів при навчанні англійської як іноземної [Електронний ресурс] / А. О. Томіліна // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(3). - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(3)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.05 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Томіліна А. О. 
Можливості використання системи електронного навчання Moodle при вивченні іноземної мови [Електронний ресурс] / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_13
Проаналізовано проблему залучення інформаційних технологій в навчальний процес. Висвітлено сутність і певні риси систем дистанційного електронного навчання. Розкрито теоретичні та практичні особливості впровадження електронного навчального курсу з іноземної мови з використанням Moodle. Виявлено переваги впровадження технології Moodle в навчальний процес ВНЗ. Доведено, що використання системи Moodle є продуктивним і ефективним нововведенням, що підвищує якість навчально-пізнавального процесу та підтримує жвавий інтерес до вивчення студентами іноземної мови. Проанализирована проблема привлечения информационных технологий в учебный процесс. Освещены суть и определенные черты систем дистанционного электронного обучения. Раскрыты теоретические и практические особенности внедрения электронного учебного курса по иностранному языку с применением Moodle. Выявлены преимущества внедрения технологии Moodle в учебный процесс ВУЗ. Доказано, что использование системы Moodle является продуктивным и эффективным нововведением, повышающим качество учебно-воспитательного процесса и поддерживающим живой интерес к изучению студентами иностранного языка.Analyzed the problem of attracting information technology in the educational process. Lit and certain features are e-learning systems. Disclosed theoretical and practical features of the introduction of e-learning course in a foreign language with the use of Moodle. The advantages of the introduction of technology into the educational process Moodle university. It is proved that the use of Moodle is a productive and effective innovation that improves the quality of the educational process and maintains a keen interest in the study of foreign language students.
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.174 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Томіліна А. О. 
Основні проблеми контролю й оцінювання якості знань студентів [Електронний ресурс] / А. О. Томіліна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 267-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_45
Розкрито сутність понять «контроль знань», «оцінка», «якість знань». Проаналізовано традиційні види контролю знань студентів. Обгрунтовано основні принципи контролю. Зосереджено особливу увагу на диференційованому контролі. Описаны особливості диференціації контролю знань й оцінювання навчального процесу. Апробовано методику портфоліо у вищій школі як інноваційний метод контролю й оцінювання знань студентів. Доведено доцільність використання інформаційних технологій для контролю й оцінки знань студентів.Раскрыта сущность понятий «контроль знаний», «оценка», «качество знаний». Проанализированы традиционные виды контроля знаний студентов. Обоснованы основные принципы контроля. Сосредоточено особое внимание на дифференцированном контроле. Описано особенности дифференциации контроля знаний и оценивания учебного процесса. Апробирована методика портфолио в высшей школе как инновационный метод контроля и оценивания знаний студентов. Доказана целесообразность использования информационных технологий для контроля и оценки знаний студентов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.134 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Томіліна А. О. 
Структура електронного навчального курсу з англійської мови у Moodle [Електронний ресурс] / А. О. Томіліна, М. В. Малоіван // CTE Workshop Proceedings. - 2014. - Vol. 2. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2014_2_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського